? ??????????????Here Fishie Fishie? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 304 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Pond? ????? ?? ???Rating: 4.0 (7 Ratings)??0 Grabs Today. 2618 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 16, 2010

BERCUTI di KUALA LUMPUR~ MENARIK!!

14/2/10 :berangkat ke kL

jam 9 am : bangun tido g mandi .,

jam 10am : siap 2 ape sume..

jam 10:30am : berangkat ke larkin tunggu basjam 11am: masuk bas cari tmpt duduk n duduk huhu!

jam 12:30 : singgah Simpang Renggam sarapan

jam 1tgh hri : masuk highway nk ke kl la mane lagi

jam 2 ptg: da nak smpi sbb da nampk menare klcc

jam 2:20 min ptg :jam kat depan time square

jam 3 ptg: lambat sgt so jln ke arah puduraye n cari tmpt makan

jam 4 ptg: cari hotel untuk menginap..

jam 5 ptg : pi jln2 ke tempat yang x pernah pergi seperi di "mine wonderland" kat situ ade byk
ade theme park tapi ntah le kte pon first time g situ so x tau sgt tmpt de ...

jam 6 ptg: ana ngan family nek boat ride n zoo...ala bukan zoo pon cume jln 2 kat tasik tgk pandangan n hirup udare segar huhu..ade swan n komodor je ngan rumah tauke tmpt tu ...

jam 7 ptg: jln 2 n nek bas free huhu best gerek giler bas tuh !

jam 8 mlm :perjlnn ke station Lrt ibu ckp nk jln 2 kat ckowkit road

jam 9 : g makan kat restoran kat chowkit rd n lpas tu jln2 belanje2 jap ....

jam 10/11 mlm: pon same gak jln kat daerah chowkit sane pastuh balik nek teksi penuju ke hotel ...

jam 12 mlm: smpi hotel thn rehat n tdo
.......................................................................................................................................................................
15/2/10 -

jam 10pg -12tgh hari : bgn mandi kemas 2 coz kteorg 2 hari je kat kL ni then g puduraye letak beg ape sume thn parent plan nk g centre market mkan kat sane pastu jln2 {rounding2 la } nnti kalo g lagi dah tau tmpt de ,>

jam 2.30 ptg : kluar dari centre market dok jap kat luar ngok suasane kat sane thn ..g cari bas yang nk ke time square ...huhu penat beb sape nk tau ,tapi x rase penat sbb sgt jln2 lpas mkn jln 2 exercise hehe!~

jam 3 : mcm nk rak jln sane sini patah balik ke sane sni nk cari metrobas yg nk ke time square ..FUH!

jam 3:15 pm: akhirnye jumpe gak bas yg dicari2 thn naik skali kene berdirila da full sgt

jam 3:45 pm: sampai time square tros g ats tgkt 7 nk beli tiket nk masuk la " COSMO'S WORLD

jam 4ptg : start men game ape yg nk

fuh seram giler bpk r men space attack ,,kalo nk tgk gmbr ana add kat lagi satu post ...

jam 830mlm: keluar dri time square coz ibu nk g starhill actually kte yg nk pi sane coz nk tgk ade artist x yg dok lepak kt bukit bintang tuh ,thn after tht pi mkn kat kedai nasi ayam ala kecik je tapi bukan kte mkn nasi aym , ana mkn roti telur 2 , sbb nk bandingkan kl ngan jb mane lagi sdp ,sedap lagi kl nye fuh kyng walaupun mkn canai telur je ,,alhamdulillah !! huhu

pastu jln kaki ke puduraye ..ni yg kteorg suke lebih 2 lagi ibu ngan adek ana yg montel 5 tahun bejln mcm org besar ...haha sampai ana kene gendong de ,nasib bek kuat nk angkat kalo x ish3 ....,........................
okay sambung kat next post...peace!!

0 comments: