? ??????????????Here Fishie Fishie? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 304 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Pond? ????? ?? ???Rating: 4.0 (7 Ratings)??0 Grabs Today. 2618 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, August 7, 2009

AnAK KUciNG ...YanG ke-5

assalamualaikum....dengar3!!! Di suatu mlm yg hening, ku bersama jiran(ishak) ber jln pulang ke rumah dari kedai kerana nk beli bulb n roti ,ketika kami berdua ber jln dlm gelap ,... tibe 2 sebuah kereta lalu dgn laju nye disebelah kami lalu ku terlihat seekor anak kucing yg aktif berlari sana sini kemudian kami berdua meneruskan perjalanan ke rumah ..sudah hampir tiba di rumah ku melihat anak kucing itu mendekati ku dan meletak kan kepala nye di kaki ku seperti bermanja dan aku pon angkat ank kucing tersebut dan membawanye pulang ke rumah .... aku takut ayah pasti tidak terima ada nye ank kucing itu di rumah tetapi lama kelamaan ayah setuju untuk membela kucing tersebut ,aku dgn berasa gembiranye bermain dgn ank kucing ....sudah beberapa minit aku bermain dgn nye ibu ku mangajak pergi ke kedai untuk membeli makanan dan pasir kucing ...aku belum tahu hendak meletakkan name ape pade ank kucing itu tapi adik ku yg bijak 4tahun(firdaus) namekannye BUSTER aku pun setuju ...,keesokan hari nya atuk ku dtg ke rumah dan terperanjat melihat ank kucing itu kerana sgt comel dan lucu huhu kemudian atuk memeberi kan name PUNGUT hmm semua org dlm rumah x setuju kerana x sesuai dgn kucing itu ...aku namekan nye BOBO tapi name tu sudah dipakai kucing ku yg dulu tapi ku x peduli ...tapi sedang fikir 2 lagi nk letak name ape yg sesuai..
nampaknye ana dah xde idea jadi kte tutup majlis kte dgn ......wassalamualaikum wrt ....peace !

0 comments: